Elefantentreffen 2014

27.01.2014 18:18

 Tak přátelé máme tu rok 2014 a už nám konečně začala ta pravá zima. Mnozí nebo spíš asi skoro úplně všichni už svoje miláčky na dobro uložily k zimnímu spánku, to ale neznamená že by se nemohlo vyrazit i v tomhle počasi na nějakou tu cestu. Ano říkáte si v zimě může vyjet jen úplný blázen nebo sebevrah, ale určitě jste slyšeli o jednom z nejznámějších zimních srazů jménem ELEFANTENTREFFEN ( 31. Leden až 2. Únor ) Letos se pořádá už 58 ročník což je až k neuvěření že se tento zimní motorkářský svátek pořádá už přes padesát let. Jedná se o sraz který navštěvuje 5 až 10 tisíc motorkářů ze všech možných koutů Evropy a možná i světa. Je jedinečný svou atmosférou a říká se že kdo navštíví jednou určitě se zase vrátí. Já osobně jsem Elefantentreffen ještě neměl možnost navštívit a jak to tak vypadá letos se to možná konečně povede i když jsou tu jisté obavy které z cesty po sněhu a náledí mám. Nicméně asi nejspíš má touha a srdce zvítězí a já se vydám na svou zimní cestu do městečka nebo vesničky Thurmansbang v Bavorském Lese severně od Passau, kde v kotlině Loh zažiji nevšední zážitek. Přatélé držte palce ať vše dobře dopadne a já se hlavně ve zdraví vrátím. Pod článkem malá ukázka.

www.youtube.com/watch?v=YQo4QxxeweY

Kontakt

zdendavalkoun.cz jirkafalco@email.cz